Acai Berry — կարծիքներ, գինը, որտեղից գնել, բնօրինակ, թե դա արժե այն.

[Total: 0    Average: 0/5]

acai հատապտուղ են բրազիլական «superfruit:» Նրանք հարազատ Ամազոն տարածաշրջանում, որտեղ նրանք կեռ սնունդ.

Սակայն, նրանք վերջերս ձեռք է բերել ժողովրդականություն գլոբալ եւ բարձր է գնահատել լինելու համար հատկապես օգտակար է առողջության եւ բարեկեցության.

Սա մուգ մանուշակագույն պտուղը, իհարկե տոպրակներ շատ սնուցման, եւ դա կարող է նույնիսկ որոշ առողջության օգուտները, այդ թվում `5 նկարագրված է սույն հոդվածում.

Ինչ AreAcai Berry.

acai հատապտուղ 1-դյույմ (2.5 սմ), կլոր մրգեր, որ աճել է acai palm ծառերի մեջ rainforests Կենտրոնական եւ Հարավային Ամերիկայում: Նրանք ունեն մի մութ մանուշակագույն մաշկը եւ դեղին միս շրջապատող մեծ զաւակ:

Քանի որ նրանք պարունակում են հորեր, ինչպիսիք ծիրանի ու ձիթապտուղ, նրանք տեխնիկապես ոչ հատապտուղ, այլ ավելի շուտ drupe. Այնուամենայնիվ, նրանք սովորաբար նշված է որպես հատապտուղներ:

Ամազոն rainforest, Acai Berry հաճախ ուղեկցել ճաշեր.

Որպեսզի նրանց ուտելի, նրանք soaked է մեղմել կոշտ արտաքին մաշկը, եւ ապա պյուրե ձեւավորել մուգ մանուշակագույն կպցնել.

Նրանք ունեն հողեղեն համը, որ հաճախ նկարագրվում է որպես խաչի միջեւ blackberries եւ unsweetened շոկոլադի.

FreshAcai Berry ունեն կարճ ելուստը կյանքը եւ հասանելի չեն դուրս, որտեղ նրանք կարող են աճել: Որպես արտահանման, նրանք վաճառվում են որպես սառեցված մրգերի խյուս, չորացրած փոշու կամ սեղմված հյութ.

acai հատապտուղ են նաեւ երբեմն օգտագործվում է համը պարենային ապրանքների, այդ թվում `դոնդող լոբու եւ պաղպաղակ, իսկ որոշ ոչ-սննդանթերքի նման քսուքներ պարունակում են acai նավթ:

1. Նրանք սնուցիչ խիտ

acai հատապտուղ է յուրահատուկ սննդային անձնագիրը համար մրգերի, քանի որ նրանք ինչ-որ չափով բարձր է ճարպ եւ ցածր շաքարի.

100 գրամ սառեցված մրգերի pulp ունի հետեւյալ սննդային կազմը (1):

  • Կալորիա: 70
  • Fat: 5 գրամ
  • հագեցած ճարպ: 1.5 գրամ
  • Carbs: 4 գրամ
  • Sugar: 2 գրամ
  • Fiber 2 գրամ
  • Վիտամին A: 15% — ը rdi
  • Կալցիում 2% է RDI

Ըստ Վենեսուելայի ուսումնասիրության, Acai Berry պարունակում են նաեւ այլ հետք հանածոների, այդ թվում, քրոմ, ցինկ, երկաթ, պղինձ, մանգան, մագնեզիում, կալիում եւ ֆոսֆոր (2).

Սակայն որոշ Ակաի ամենաազդեցիկ առողջապահական նպաստների գալիս բուսական միացությունների.

Ամենա ուշագրավ մեկը Դրանցից է anthocyanins, որը giveAcai Berry իրենց խորին մանուշակագույն գույն եւ հանդես գալ որպես antioxidants է մարմնի.

Դուք կարող եք գտնել նաեւ anthocyanins նաեւ այլ կապույտ, սեւ եւ մանուշակագույն մթերքները, ինչպիսիք են սեւ լոբու եւ հապալաս.

2. Նրանք Հագեցած է հակաօքսիդանտներով

Antioxidants կարեւոր են, քանի որ նրանք չեզոքացնել վնասակար հետեւանքները ազատ ռադիկալների ամբողջ մարմնի.

Եթե ազատ ռադիկալների չեն չեզոքացվել են antioxidants, նրանք կարող են վնասել բջիջները եւ հանգեցնել մի շարք հիվանդությունների, այդ թվում, շաքարախտի, քաղցկեղի եւ սրտի հիվանդությունների (3).

acai հատապտուղ աներեւակայելի բարձր քանակությամբ antioxidants, երիզ այլ հակաօքսիդանտ պտուղները նման հապալաս եւ լոռամիրգ (4).

հակաօքսիդանտ բովանդակությունը սննդամթերքներ որը սովորաբար չափվում է Թթվածին Ռադիկալ Absorbance կարողությունների (Oráč) հաշվով:

Այն դեպքում Acai, 100 գրամ սառեցված pulp ունի Oráč է 15,405, իսկ այդ նույն գումարը հապալաս ունի հաշվով 4,669 (4).

Սա հակաօքսիդանտ գործունեությունը գալիս է մի շարք բույսերի միացությունների Acai, այդ թվում, anthocyanins (5, 6).

2008 թ., Հետազոտողները տվել 12 պահք կամավորները Ակաի զանգվածների, acai հյութ, applesauce կամ ըմպելիք առանց antioxidants է չորս տարբեր ժամանակներում եւ ապա փորձարկվում են իրենց արյունն antioxidants (7):

Թե acai Ցելյուլոզ եւ applesauce բարձրացրել մասնակիցների հակաօքսիդանտ մակարդակներում, ինչը նշանակում է, որ antioxidant միացություններ ի Acai լավ են կլանել է փորը (7):

Դա նաեւ ցույց է տալիս, որ acai Ցելյուլոզ ավելի լավ աղբյուր antioxidants, քան acai հյութ.

3. Նրանք կարող է բարելավել Խոլեստերինի մակարդակի

Կենդանական ուսումնասիրությունները ենթադրում են, որ acai կարող է օգնել բարելավել խոլեստերինի մակարդակը նվազում է լիակատար եւ LDL խոլեստերինի (8, 9, 10).

Եվ դա հնարավոր է, որ դա կարող է ունենալ նման ազդեցություն մարդկանց:

2011 թ. Ուսումնասիրությունը ունեցել է 10 ավելաքաշ մեծահասակները ուտել Ակաի smoothies օրական երկու անգամ, մեկ ամսվա ընթացքում: Ընդհանուր առմամբ, նրանք ունեին ավելի ցածր ընդհանուր եւ «վատ» LDL խոլեստերինի մակարդակը վերջում ուսումնասիրության (11):

Սակայն, կային մի քանի թերություններ են այս ուսումնասիրության. Այն փոքր էր, չուներ վերահսկման խումբ, եւ ստացել է իր ֆինանսավորում առաջնային մատակարարի Acai.

Չնայած ավելի հետազոտություն է անհրաժեշտ, դա հնարավոր է, որ anthocyanins ի Acai կարող են պատասխանատու լինել իրենց դրական ազդեցության մասին խոլեստերինի մակարդակի, քանի որ ուսումնասիրությունները ցույց են կապել այս գործարանի բարդ է դեպի բարելավումներ HDL եւ LDL խոլեստերինի (12):

Ի լրումն, acai պարունակում բույսերի sterols, որը կանխելու խոլեստերինի մակարդակը լինելուց կլանել ձեր մարմնի (10):

4. Նրանք կարող են ունենալ հնարավոր հակաքաղցկեղային ազդեցություն:

Չնայած ոչ ոք չի սնունդ է կախարդական վահան դեմ քաղցկեղի, որոշ ուտելիքներ հայտնի են դադարեցնել քաղցկեղի բջիջները ձեւավորման եւ տարածման:

Both փորձարկման-խողովակի եւ կենդանական ուսումնասիրությունները բացահայտեցին այս տեսակի հակաքաղցկեղային ազդեցություն Acai (13, 14, 15, 16, 17).

Ի մկների, acai Ցելյուլոզ նվազել է մակարդակը հաստ աղիքի եւ միզապարկի քաղցկեղի (14, 15).

Սակայն, երկրորդ ուսումնասիրություն մկների պարզվել է, որ դա ազդեցություն չի ունեցել ստամոքսի քաղցկեղի (18):

Գիտնականները եզրակացրել են, որ acai կարող դերակատարություն ունենալ քաղցկեղի բուժման է ապագայում, սակայն ավելի հետազոտություն է անհրաժեշտ, այդ թվում `մարդկանց.

5. Նրանք կարող են խթանել ուղեղի գործառույթը

Շատ բույսերի միացությունների Acai կարող են նաեւ պաշտպանել ձեր ուղեղի վնասվածք, ինչպես դուք տարիքի (19):

Մի շարք հետազոտություններ ցույց են տվել, այս տեսակ պաշտպանիչ ազդեցություն լաբորատոր առնետների (19, 20, 21, 22).

The antioxidants ի Acai հակազդել վնասակար հետեւանքները բորբոքման եւ օքսիդացման ուղեղի բջիջները, որոնք կարող են բացասաբար ազդել հիշողության եւ սովորելու (21):

Մեկ ուսումնասիրության, acai նույնիսկ օգնել բարելավել հիշողությունը ծերացման առնետների (22):

ուղիներից մեկը, որի ուղեղը մնում առողջ է մաքրման մինչեւ բջիջները, որոնք թունավոր կամ այլեւս չի աշխատում, մի գործընթաց, որը հայտնի է որպես autophagy: Այն ստիպում է ճանապարհ նոր նյարդերը ձեւավորել, ընդլայնելով միջեւ կապը ուղեղի բջիջների.

Ինչպես եք Տարիքի, այդ գործընթացը աշխատում է ավելի քիչ արդյունավետ: Սակայն, լաբորատոր թեստերի, acai քաղվածք օգնել է խթանել այս «Տնային տնտեսություն» պատասխան ուղեղի բջիջների (23):

Possible թերություններից toAcai Berry

Հաշվի առնելով, որ acai է առողջ, հակաօքսիդանտ պտուղը, կան մի ամբողջ շատ թերություններ ուտում այն.

Սակայն, մի խոսք զգուշությամբ է գերագնահատել իր հետ կապված առողջական պահանջներ:

Չնայած նախնական հետազոտություն խոստումնալից, ուսումնասիրությունները դրա հետեւանքների վրա մարդու առողջության եղել փոքր եւ սակավ:

Հետեւաբար, դա կարեւոր է, վերցնել առողջական պահանջներ է հացահատիկի աղ.

Բացի այդ, պետք է հաշվի առնել, որ, եթե դուք գնել այն որպես նախապես մշակվում pulp, ստուգեք բաղադրիչ պիտակի, եւ համոզվեք, որ այն չի ունենա Ավելացրել բաղադրիչների.

Որոշ purees ունեն շատ բարձր քանակությամբ ավելացված շաքարի.

Ինչպես ուտել Ակաի

Քանի որ freshAcai Berry ունեն կարճ ելուստը կյանքը, նրանք հիմնականում արտահանվել եւ լայնորեն հասանելի է երեք հիմնական ձեւերի purees, Փոշիներ եւ հյութեր:

The հյութ, որը բեռնված antioxidants, բայց դա նաեւ ամենաբարձրն է շաքարի եւ բացակայում է մանրաթել. Թեեւ, եթե ֆիլտրացված, որ հյութ կարող է պարունակել ավելի քիչ է հակաօքսիդանտներ (7):

Որ փոշի մատուցում առավել կենտրոնացված գումարը nutrients, տալով ձեզ մալուխը, եւ ճարպ, ինչպես նաեւ բույսերի միացություններ:

Դա լինելու է, որ պյուրեներ, թերեւս, լավագույն միջոց է վայելել համը ofAcai Berry:

կատարել acai ամանի, խառնուրդ unsweetened սառեցված խյուս ջրով կամ կաթ է վերածել այն մի smoothie նման բազայի համար toppings.

Տոպինգներ կարող են ներառել կտրտած մրգային եւ հատապտուղներ, toasted կոկոսի փաթիլներ, ընկույզ butters, կակաո nibs կամ Chia սերմերը.

Դուք կարող եք նաեւ կատարել ամանի օգտագործելով acai փոշի. Խառնուրդ այն ձեր սիրած smoothie բաղադրատոմսը, ապա սկիզբ ձեր սիրած ավելացնել- ins.

The Bottom Line

շնորհիվ իրենց բարձր antioxidant պարունակության, Acai Berry ունեն բազմաթիվ պոտենցիալ առողջության օգուտները.

Նրանք բեռնված հզոր բուսական միացությունների, որոնք հանդես են գալիս որպես antioxidants եւ կարող է ունենալ նպաստներ ձեր ուղեղի, սրտի եւ ընդհանուր առողջության.

Նրանք նաեւ մատուցել առողջ ճարպեր եւ մանրաթել, դարձնելով դրանք, ընդհանուր առմամբ, առողջ սնունդ.

Enjoy Ակաի որպես smoothie կամ ամանի, բայց նայում դուրս համար ավելացվել sugars, որոնք հաճախ հայտնաբերվել է հյութերի եւ սառեցված purees.

Gayane Khachaturian
About Gayane Khachaturian 174 Articles
Գայանեին շատ բան կարելի է ասել, բայց ամենից ավելի հայտնի է, որ դրանք կանխատեսելի են եւ գնահատված, իհարկե, դրանք նաեւ ճշգրիտ, օբյեկտիվ եւ իդեալիստական են, բայց ավելի փոքր դոզաներում եւ հաճախ փչանում են ծանրացնող սովորություններով: Այնուամենայնիվ, նրա նախընտրական բնույթն այն է, ինչն ավելի լավ է դուր գալիս: Մարդիկ հաճախ են հաշվի առնում իրենց եւ նրա զգայուն բնույթը, հատկապես այն ժամանակ, երբ նրանք օգնության կամ աջակցության կարիք ունեն: Ոչ ոք կատարյալ չէ, եւ Գայանեն նույնպես շատ քիչ ցանկալի կողմեր ունի: Դրա գիշատիչ բնույթն ու անբարոյությունը շատ բողոքներ են առաջացնում եւ այն գոնե անհարմար է դարձնում: Բարեբախտաբար, նրա գնահատող բնությունը ապահովում է, որ դա այնքան էլ հաճախ չէ

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*